»Se je v pripravljalnih dokumentih pozabilo na izobraževanje odraslih in odraslih s posebnimi potrebami.«
»Poskrbimo, da bomo odrasli zgled odgovornega ravnanja.«
»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Želimo pa si in ves čas spodbujamo ministrstvo za šolstvo, da bi, tako kot so prevzeli dodatne stroške za razvojne oddelke, ki so seveda mnogo dražji kot redni oddelki, prevzeli tudi stroške za otroke s posebnimi potrebami v rednih oddelkih.«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Leta 2000 je bil sprejet zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami in od tega leta je vse več otrok, učencev in dijakov usmerjenih v redne oblike vzgoje in izobraževanja.«
»Prilagoditve, ki se opravljajo za študente s posebnimi potrebami, so še kako dobrodošle za vse.«
»Treba se je razvijati, konstantno biti najboljši in tekmovati s svetom.«
»Šolski prostor potrebuje mir, treba ga je zavarovati s poslušanjem pedagoške stroke.«
»Ravnatelji in učitelji se po njegovih navedbah zaradi pogostih obiskov različnih inšpekcij, pa tudi stalnih pritožb staršev počutijo, kot da so 'v verigah'. Treba je preoblikovati zakonodajo, ukiniti anonimne prijave in pohiteti s prenovo učnih načrtov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju